Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa 159 JTD или Saab 9-3 JTD

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Цъ от серията 9-3 след 2003г с опелските мотори няма такива драми и има стотици такива на газ със доста хиляди км. Дори най малкият мотор 150к.с с един ремап е 200к.с без нищо да се пипа.
    EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
    EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
    NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

    Comment


    • #17
      Здравейте, колеги. Не писах дълго време, защото от месец съм в Германия и нямах време да се обърна. В крайна сметка се отказах от Сааба. Шведските автомобили са страшна екзотика. Алфа ще да е. А и бюджета това позволява. Около 5К евро. Въпросът сега е 1.9JTD или 2.4 JTDm. Свикнал съм на 2.4D5 170кс и не знам какво да избера. Ясно е, че петака ще е малко по-скъп за обслужване, но как стои въпроса със здравината? За 1.9 няма какво да коментираме, интересува ме 2.4 много по-чуплив ли е? Какви проблеми дава?
      Трябва да си търпелив към седем основни чувства. Да си търпелив към седем основни чувства: Омраза, обожание, страх, яд, тъга, радост и загуба

      Comment


      • #18
        Ако автомобила е читав и ако го обслужваш навреме не би трябвало да имаш проблеми.

        Отделен въпрос е дали и доколко ще "издевателстваш" над него.- да се правиш на състезател в градска среда, да го пънеш по магистрали продължително време на скорости на предела на възможностите му- да кажем 210-230 км час...
        Last edited by alfa racer GTA; d.m.y г., 00:01.
        Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от alfa racer GTA Покажи съобщение
          Отделен въпрос е дали и доколко ще "издевателстваш" над него.- да се правиш на състезател в градска среда, да го пънеш по магистрали продължително време на скорости на предела на възможностите му- да кажем 210-230 км час...
          Това няма да е "щото е Алфа"


          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
            На колограми са еднакви (1500-1600кг), сааба е с по-здраво окачване (чист опел Вектра/Инсигния и Фиат Крома), сааба има и вариант на всмукателния колектор без вихрови клапи, което е едно главоболие по-малко. Алфата пък е по-красива и вътре и вън... 1.9ТТ е шведска доработка и е никака неЛош мотор, но наистина рядко срещан.
            Аз лично мечтаех за 159 черен седан по възможност TI пакет, но уви само трупове по нашия пазар, особенно новият внос коли. Накрая както се вижда от подписа ми се склоних на Сааб и макар и да нее фейслифта си покрива всички други изисквания които имах откъм екстри и най-вече вървеж защото несъм фен на дизела, а бензинова 159 се храни трудно и почти нестава за Газ. А както се казва колкото и да е яко жтд-то и тди-то, там където свършва турбо дизела , започва турбо бензина
            Коя година е тая версия без пепруди в колектора,защото ако е след 2005-а няма как да няма.............всички мотори Евро 4 имат пепруди.

            За мен ако се говори за две сходни коли като екстри и двигател,съм с 2 ръце за 159.............тоя Сааб му е малко трудно да седи на пътя,не знам как са мощните Аеро версии,но съм карал такъв обикновен с 1.9 150 коня,лашкаше се на пътя повече от 156 с изпуснали задни амортисьори
            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
              Това е супер относително Защото принципно и аз не съм фен на "шведските интериори", нито пък на тия дялканите от е60/е90, ама не е като да не ги карат или да не ги купуват Бмв-тата... Тоест явно на бая им харесва

              Даже сега като ги загледах - ми те и 3-те са еднакво "грозни" И може би СААБ-а се доближава до таблото на 159-ка повече от колкото тези в БМВ.

              Alfa 159:



              Сааб :




              BMW E60:




              BMW E90:

              е чак толко да е грозно таблото на е60 и е90
              малко се изхвърли тук
              sigpic 155ex 159ex 530new

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                Коя година е тая версия без пепруди в колектора,защото ако е след 2005-а няма как да няма.............всички мотори Евро 4 имат пепруди.

                За мен ако се говори за две сходни коли като екстри и двигател,съм с 2 ръце за 159.............тоя Сааб му е малко трудно да седи на пътя,не знам как са мощните Аеро версии,но съм карал такъв обикновен с 1.9 150 коня,лашкаше се на пътя повече от 156 с изпуснали задни амортисьори
                Ам ще проверя за колектора но със сигурност има версия без пеперудки,та дори и се предлага като нова резервна част в някъв сайт - ето нов колектор с клапи на суупер тънка цена http://www.neobrothers.co.uk/intake-...rt-p-1648.html иначе сааб наистина си имат вариант на тоя мотор без клапи,че и без ДПФ дори

                Относно окачването, не зная как е серийният, но моят е Аеро с най-големият мотор и да ти кажа си е залепен на пътя,но и подрусва оста заради по-ниското и твърдо окачване, но пък е Фън за каране и ESP-то е доста толератно и пуска доста свобода в завоите и не "души" колата
                Last edited by don_pepone; d.m.y г., 20:07.
                EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от ivopetrov_1982 Покажи съобщение
                  е чак толко да е грозно таблото на е60 и е90
                  малко се изхвърли тук
                  да вметна само че сааба от снимката е 9-5 ,а не 9-3 и имат леки разлики (леки, но все пак имат )
                  Attached Files
                  Last edited by don_pepone; d.m.y г., 21:51.
                  EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                  EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                  NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                    Ам ще проверя за колектора но със сигурност има версия без пеперудки,та дори и се предлага като нова резервна част в някъв сайт - ето нов колектор с клапи на суупер тънка цена http://www.neobrothers.co.uk/intake-...rt-p-1648.html иначе сааб наистина си имат вариант на тоя мотор без клапи,че и без ДПФ дори

                    Относно окачването, не зная как е серийният, но моят е Аеро с най-големият мотор и да ти кажа си е залепен на пътя,но и подрусва оста заради по-ниското и твърдо окачване, но пък е Фън за каране и ESP-то е доста толератно и пуска доста свобода в завоите и не "души" колата
                    Ако има такъв мотор,значи не е евро 4,а евро 3,като на ГТ например.А тоя колектор дето го продават пез пеперудки като резервна част,може да е от 147/156/ГТ............
                    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                    Comment


                    • #25
                      Това ме заинтригува, ще се поразровя малко давидя черно на бяло инфото по въпроса и ща го постна тук, но ме съмнява да са праснали мотора 2005 година и да е евро 3...
                      EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                      EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                      NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от ivopetrov_1982 Покажи съобщение
                        е чак толко да е грозно таблото на е60 и е90
                        малко се изхвърли тук
                        Снимките на баварците: откриите десетте разлики
                        Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
                        159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
                        NEW 159 2.0 JTDm Black TI

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от vovata Покажи съобщение
                          Снимките на баварците: откриите десетте разлики
                          не са десет а четири
                          sigpic 155ex 159ex 530new

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                            Това ме заинтригува, ще се поразровя малко давидя черно на бяло инфото по въпроса и ща го постна тук, но ме съмнява да са праснали мотора 2005 година и да е евро 3...
                            Няма какво да те интригува,освен ако не са правени някакви промени за самата Швеция,макар че там би трябвало строго да се следи за еконормите.Иначе няма клапанов Мултиджет евро 4 без клапи.
                            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                            Comment

                            Working...
                            X